Profesjonalny audyt

Rozwój technologii informatycznych wymusił cyfryzację naszego życia, którego znaczna część przeniosła się w wirtualny świat Internetu. Wiele osób posiada profile społecznościowe na różnych portalach internetowych, a co poniektórzy bardziej zaawansowani internauci decydują się na założenie swojej własnej witryny internetowej. Własna strona w internecie jest doskonałym miejscem, w którym można zaprezentować możliwości swoje lub swojego przedsiębiorstwa, a potencjalni klienci mogą w ten sposób łatwiej do nas dotrzeć.
Kluczowe warunki pozytywnego wizerunku w sieci są dwa. Pierwszym jest widoczność witryny w wynikach wyszukiwania, najlepiej jak najwyżej na zadane frazy. Tym obszarem zajmuje się optymalizacja stron internetowych pod kątem silników wyszukiwania, czyli tzw. SEO. Drugim warunkiem dobrego odbioru naszej strony przed użytkowników jest jej użyteczność i ergonomia użytkowania. Pośrednio przekłada się to na wyższe wyniki w organicznych wynikach wyszukiwania, gdyż dobrze skrojona strona internetowa jest chętnie polecana innym.
Od samego początku, poprzez wdrożenie i utrzymanie witryn niezbędna jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wydajności. Wynika to ze wciąż zwiększającej się ilości danych na stronach, a także wzrostu liczby odwiedzin, do którego zazwyczaj się dąży. O ile strona nie ma bardzo niszowego charakteru, cechującego się niewielkim ruchem, optymalizacja jest niezbędna.
 Analiza strony - Audyt SEO

W kontekście powyższych warunków niezwykle istotne jest, aby strona internetowa ładowała się możliwie jak najszybciej. Od samego początku, poprzez wdrożenie i utrzymanie witryn niezbędna jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wydajności. Wynika to ze wciąż zwiększającej się ilości danych na stronach, a także wzrostu liczby odwiedzin, do którego zazwyczaj się dąży. O ile strona nie ma bardzo niszowego charakteru, cechującego się niewielkim ruchem, optymalizacja jest niezbędna.